Ads 468x60px

Pages

Aşure

Tarif
arkadaşlar yazı ekliyemiyorum ama resim ekle bölümünden idare etmeye çalışıyorum neyseki muharrem ayının bitmesine son 1 gün kala aşuremi yapabildim...Yüce Rabbim seneyede yapmayı nasip etsin inşallah....
AŞURE
aşurenin ustası annem ama 2 senedir bende yapmayı başladım...
MALZEMELER
aşurelik buğday nohut
kuru fasülye
fındık
tuzsuz fıstık
toz şeker
karanfil
elma
kayısı
kuru üzüm
incir
hurma
ceviz tarçın
YAPILIŞI:
bir gece öncesinden nohutu ve fasülyeyi ıslağa koyuyorum birde fıstıkları temizleyip ikiye bölüyorum...
tencereyi aşurelik buğdayı,nohutu ve fasülyeyi ve tuzu koyup pişene kadar pişiriyorum.sonra üzümü ve karanfili atıyorum bir kaç kaynar gelince kayısı kuru incir ve hurmayı koyuyorum...elmayı soyup minik doğra onuda içine atoda bir kaç kaynar gelsin sonra fındık ve fıstık at onlarda bir kaç kaynar gelince şekerini at bir kaç kaynardan sonra servis yapmak için kaseye al ceviz ve tarçınla süsle servise hazır afiyet olsun... .Kaynak .yemektarifleri.com/,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...